30 januari, 2012

Angst


Angst beheerst mij niet. Ik onderdruk of negeer het ook niet. Hoe ik met angst om ga is door bang te zijn.

Omdat we angst beschouwen als iets waar we mee moeten omgaan, laten we het niet zijn voor wat het is en veroorzaakt het ons te stoppen. Een goede manier om met angst om te gaan is om er mee te gaan zijn, er voor te kiezen het te ervaren, en om bang te zijn.

Jij laat angst zijn en het laat jou zijn.


About the Author

Joeban Machiel. Life Enthusiast. Possibilizer. Coach.

Met inmiddels meer dan 1 miljoen bezoekers en tienduizenden abonnees, wil ik je hierachter laten met een ervaring, in plaats van alleen maar informatie te geven. Neem het niet zomaar voor waarde aan, test het uit en onderzoek of het werkt voor jou. In elk geval, zelfs de waarheid, als men daarin gelooft, is ooit bedacht. Je moet waarheid ervaren, niet geloven.

Als je waardeert wat ik doe, abonneer je dan alstublieft en blijf op de hoogte. Dank je wel.


Verzorgd door FeedBurner.